tym-ecommerce-4

vize 2016

Milí přátelé,
skončil nám rok 2015 a  čeká nás jubilejní desátý rok studia CREACTIVE, ve kterém se snad nudit nebudeme. Jelikož jsem ten proslov v Gutech měl hodně spontánní (po těch Jeggermaistrech:), rád bych sepsal svůj pohled na tento rok a co nás čeká následujícím:

JAK TO VYPADALO V ROCE 2015?

a, rekordní rok pro METALSHOP
Dařilo se. Klíčový Metalshop měl i díky novým prodejnám a námi realizované expanzi rekordní rok. Díky tomu rostl i obrat studia a po 3 nejasných letech máme poprvé od roku 2011 zisk, což nám umožní příští rok zase růst.
b, noví klienti
Kvalitní prací jsme do našeho portfolia dostali 2 nové velké klienty – Babynábytek od nového roku i Petrklíč.
Z našich tradičních „kompletních“ služeb nadějně rostly MůjStromeček a Willsoor s potenciálem vygumovat některé naše malé rozpačité prodejce, kteří lavírují několik let na místě.
c, pod vedením Evy a Petra
Nic z výše uvedeného by se pravděpodobně nestalo, kdyby to na sebe nevzala Eva a Petr. Přijali mou nabídku být za studio kompletně odpovědní a osvědčili se se ctí – za to jim velice děkuji.
Dále jsem moc rád, že jste (Samuel, Mario, Ondra, Petr) na sebe vzali předělání Třinec.cz a radost mi dělají nové tváře v teamu, věřím že se projeví a práce je bude bavit.

CO NÁS ČEKÁ V ROCE 2016?

a, musíme zvládnout nové klienty

PetrKlíč i Babynábytek se velikostí přibližují Metalshopu a dohromady můžeme prodávat až k 200 mil. Kč ročně, to je už hezké.

Ale pozor –  fungujeme v novém režimu – novým klientům nebudeme poskytovat kompletní marketingovou péči (aplikace, know-how, marketing) ale zajímá je jenom naše aplikace, na které si své marketingové strategie budou realizovat sami.

Je to pro nás příležitost, jak se profilovat, ale zároveň trochu změna fungování, kdy je možné, že budeme svůj čas prodávat hodinově.

b, musíme najít další správné lidi do teamu

Už letos to mohlo být ještě lepší, kdybychom dokázali najít další správné lidi.

Nábor a doporučování se už dnes nedělá přes inzeráty nebo Práci.cz – zapojit se musíme všichni. Musíme více komunikovat, že děláme ve fajn teamu, pro super klienty a na zajímavých věcech.

Příkladem může být Mario – jenom náhodou mě upozornil na komentář na FB a doporučil svého kamaráda Vojtu, který se mnou teď pracuje v Praze na Amazonu.

c, musíme to vzít na sebe

Sami vidíte, že to není o tom odpracovat si 4 nebo 8 hodin denně, ale zařídit to tak, aby se věci posouvaly a na ty důležité se nezapomínalo. Snažíme se vyhovět vašim přáním na flexibilní přistup k pracovní době, ale na druhé straně se očekává odpovědnost za výsledky. Není u nás nikdo, kdo by přímo neviděl přínos jeho práce pro klienty, potažmo studio.

Aktivita se samozřejmě projeví i na odměnách, někteří dostali letos prémie v desítkách tisíc Kč, právě proto, že to vzali na sebe. Pokud jsi to nebyl(a) ty, ptej se Petra a Evy proč.

Navíc – někteří z vás už jsou s námi dlouho a dostávají se do pozice, kdy se musí posunout, být v něčem lepší a třeba předat něco dalším v rozšiřujícím se teamu.

d, budeme mít nový název!

Tramdadá! Po nějaké době jsme se s Mirkem rozhodli, že naší eshop sekci by prospěla jasná vlastní značka, proto v lednu slavnostně přestaneme být CREACTIVE.cz a budeme budovat nový brand, nový web a komunikaci navenek.

CREACTIVE se přesune na s.r.o. Mirka a bude dělat čistě weby a zakázkový vývoj. Vlastní brand nám umožní se odlišit, více znít jako nástroj než studio a více vystupovat navenek – výsledky, teamem, zákazníky.

A jak se budeme jmenovat? 8COMMERCE!

8studio_CI_03-2proč 8COMMERCE?

  • je to více relevantní k naší činnosti (ecommerce)
  • 8 je super číslo s mnoha významy
  • 8 jako znat nekonečna (růstu, možností)
  • emaily budeme mít na doméně 8com.cz
  • nové heslo firmy zní – LIDÉ – INOVACE – ÚSPĚCH

 

Budu moc rád, pokud udržíme tempo a v následujícím roce a budeme umět dělat věci ještě lépe, chytřeji s přidanou hodnotou pro nás i klienty.

Adam



297 x views.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *